به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، درن چن، مدیرعامل اچتیسی، اخیرا اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد با پیشگرفتن رویکرد و استراتژی جدید در سال ۲۰۱۹ میلادی، سهم خود را از بازار گوشیهای هوشمند افزایش دهد و سود بیشتری را در این حوزه تجربه کند.
برنامهی تایوانیها این است که در سال ۲۰۱۹ روی گوشیهای هوشمند پرچمدار و میانرده متمرکز شوند. البته اگر از طرفداران قدیمی این برند هستید، در این رابطه نباید سریعا هیجانزده شوید؛ چرا که باید بدانید HTC قصد دارد در سال ۲۰۱۹ نیز همچنان به تولید مدل جدید گوشیهای سری U۱۲ ازجمله اچتیسی +U۱۲ ادامه دهد. مدیرعامل این شرکت میگوید مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی اچتیسی یو ۱۲ لایف که بهتازگی روانهی بازار شده است، توانسته فروش خوبی را تجربه کند.
اچتیسی دیزایر ۱۲ اس جدیدترین تلاش اچتیسی برای حضور در بازار میانردهها است؛ محصول ضمن بهرهگیری از تراشهی اسنپدراگون ۴۳۵، به نمایشگر ۵.۷ اینچ مجهز شده و از طراحی دلچسبی استفاده نمیکند. تایوانیها امیدوارند که این گوشی بتواند بهمرور پاجایپای U۱۲ Life بگذارد و فروش خوبی را بهثبت برساند.
با اینهمه، بسیاری از کاربران - خصوصا کاربران زومیت - در پی معرفی دیزایر ۱۲ اس، غالبا واکنشی منفی به طراحی این گوشی نشان دادند. برای مثال یکی از کاربران زومیت که بهطور کلی از ظاهر پنل پشتی این محصول بدش نیامده، عدم تقارن دوربین و حسگر اثر انگشت را «خجالتآور» توصیف میکند. یا کاربر دیگری که ضمن انتقاد به مشخصات فنی این گوشی، مدعی است که دیزایر ۱۲ اس میتواند بهراحتی لقب «زشتترین گوشی سال» را از آن خود کند. عدهی زیادی که خود را از طرفداران قدیمی این برند مینامند، شدیدا از دست اچتیسی گلهمندند و امیدوارند این شرکت بتواند خود را دوباره به روزهای اوجش نزدیک کند.
علاوهبر این موارد، اچتیسی اعلام کرده است که میخواهد در آینده تمرکز بیشتری روی گوشیهای هوشمند مبتنی بر فناوری بلاک چین داشته باشد. گفتنی است که طبق ادعای اچتیسی، تمامی دستگاههای تولیدشده از نخستین گوشی مبتنی بر بلاکچین این شرکت یعنی اکسدوس وان بهفروش رسیدهاند.
اکثر طرفداران قدیمی اچتیسی، شدیدا از محصولات جدید این شرکت گلهمند هستند
البته اچتیسی نمیخواهد تمام تمرکزش را روی بازار اسمارتفونها معطوف کند. کسبوکار مبتنی بر واقعیت مجازی این شرکت طی چند وقت اخیر جان تازهای گرفته و این شرکت قصد دارد فروشگاه واقعیت مجازی خود (وایوپورت) را هرچه بیشتر توسعه دهد تا روزی بتواند آن را در حد و اندازهی فروشگاههای مهمی نظیر اپ استور و گوگل پلیبهشمار آورد.
اچتیسی از مدتی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد در استراتژیهای قبلیاش تجدیدنظر کند تا بتواند دوباره بتواند خودش را احیا کند؛ اما نتیجهی کار آنچه که انتظارش را داشتیم، در نیامد. باید دید این شرکت در آینده چه عملکردی از خود نشان میدهد.
منبع: زومیت
انتهای پیام/
نظر شما